Før dit barn skifter skole

Ønsker du, at dit barn skal gå på vores skole? Du er velkommen til at kontakte skolen for en uformel samtale og et besøg.

• Læs op

Indhold

Hvis I er flyttet til Sølystskolens distrikt, har dit barn naturligvis ret til et skoletilbud på Sølystskolen, og skolen går straks i gang med at finde den rigtige klasse.

Hvis dit barn tilhører et andet skoledistrikt, men ønsker at skifte til Sølystskolen, beder vi oftest om en skoleudtalelse fra den skole, hvor dit barn går i skole nu, inden vi eventuelt arbejder videre med at finde en klasse.

Det er meget vigtigt for os, at vi etablerer en god kontakt og en klar forventningsafstemning mellem skole og hjem, inden dit barn starter hos os. Der vil altid være et møde mellem forældre, barn, klasseteam og ledelse, inden dit barn skifter til Sølystskolen.

Find nærmere information og blanketter til skoleskift

Sidst opdateret: 1. oktober 2023